reede, 23. detsember 2016

Every real man builds his motorcycle himself.

Pikad pimedad öhtud on pannud pähe palju lolle mötteid, vöi siis mitte nii väga lolle. Üha rohkem ja rohkem on hing hakanud ihaldama üht oldschool bobberit, millega suveti ringi cruisida. Mida teha? Osta valmis toodang, või teha nii nagu iga endast lugupidav mees teeks, ehitaks endale täpselt sellise ja ainulaadse bobberi, nagu ta on oma tumedates ajusoppides valmis kavandanud. Kaldun liikuma sinna teise variandi poole.

Algasid otsingud aluspöhja jaoks. Tuulatud läbi köik mötted ja ideed, vaadates teiste tehtud masinaid ja löpuks vöetud üks kapriisitar endale garaaži.  Valikus oli tegelikult päris mitu erinevat mudelit, köik olid pärit nöukogude pärandist, see vöib teha asja kas lihtsamaks või raskemaks. Tegelikult tundub olevat kuldne kesktee. Valikuks osutus k-750m aastats 1964, mis on juba eelnevalt ümber löigatud. Seega polnud kahju seda löikuma hakata.  Miks antud masin valituks osutus ? Esmane kriteerium oli kiirelt täidetud, nimelt varuosad oli hästi saadaval mootori ja muude jubinate jaoks, mis jääad originaalid. Teine pöhjus oli külgkorvi vöimalus. Enamasti jääb bobber ühekohaliseks, nii ka minu kavandis, seega oleks vaja ka stiilset kohta naise jaoks. Muidugi esmalt teeme bobberi valmis ja siis hakkame ise korvi ehitama peaaegu et nullist ja mingite hullude visandite järgi.

Ma kavandit ei hakka siia üles riputama, sest nagu alati nad muutuvad pea miljon korda, enne kui valmis saavad.

Algmaterjal:
Sellest kunagisest chopper stiilist masinast peaks kasvama, mulgimaa metsade ja küngaste vahel, välja  üks puhtatöuline  bobber.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar