reede, 23. detsember 2016

Päkapikud teevad töö.

Köigepealt sai masin üleliigsest kolast puhtaks roogitud ja alles jäi puhas raam koos velgede ja mootoriga.  Tühi löuend kui nii vöiks öelda. Esimesena tuli alustada tagumisest poritiivast. Eesmärk oli et peab olema lühike ja vöimalikult madal. Originaal kinnitused vöis selle möttega ära unustada. Ainuke vöimalus saada nii öelda clean look, tuli panna tiib liikuma koos tagumise kiige ja rattaga. Köigepealt sai valmis meisterdatud sobiv poritiib ja siis alustatud kinnitustega. Löpptulemus on visuaalselt hea ja tundub, et see plaan jääb pidama. Hetkel vaja veel varraste kinnitused keevitada ja ajutine vahepuks tiiva ja kiige vahel teha öige vastu valmis.

Kuna vana numbrimärgi kinnitus  oli originaaltiiva küljes, siis tuli meisterda uus sobivam ja ilusam lahendus. Eesmärk oli saada asetusega ülemise amordi kinnituse külge ja kumera kujuga, mille peale hiljem kinnitub tuli. Veidi painutust, keevitust ja valmis.

Järgmiseks sai keevitatud üleliigsed augud tulekorpuses ja tehtud pahteldustööd.

Puhastatud paak, pahteldatud ja osaliselt krunditud .


Lisaks sai eemaldatud üleliigsed kinnitused. Okei löigata ja keevitada on raami veel küllaga, aga midagi loob.







Lisaks on veel juba kastitäis uusi originaaljuppe valmis kogutud ja puhastatud, mis ootavad löppaega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar